Jauna viesmīlības un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma pieprasījuma prognozēšana.
Author
Bergs, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu mainīgajā uzņēmējdarbības vidē dažreiz ir grūti apzināt visas formalitātes, kuras ir nepieciešamas veikt, lai dibinātu jaunu uzņēmumu. Darbā salīdzinoši liels uzsvars ir likts uz formalitāšu apzināšanu un paskaidrošanu. Analītiskajā daļā tiek analizēta uzņēmējdarbības vide kopumā kā arī pētāmā nozare - ēdināšanas un viesmīlības nozare. Pateicoties nozares analīzei un pētījumam ir vieglāk sniegt konkrētās tirgus situācijas kopsavilkumu, kā arī apzināties jauna uzņēmuma potenciālā pieprasījuma lielumu. Pētījuma daļā tiek prognozēts pieprasījums kā arī izvēlēta potenciālā atrašanās vieta jaunam sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam. In modern business environment it is sometimes difficult to know every formality that is necessary to establish a new company. In this thesis a considerable emphasis is put on the identification and explanation of these formalities. In the analytical part, there is an analysis of business environment in general, as well as the industry that had to be researched – catering and hospitality industries. Thanks to the analysis and research of the industries it is easier to give a summary of the particular industry, as well as to realize the demand for a new company. In the research part of this thesis the author projected predicted the demand, as well as selected a potential location for a new cartering company.