Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorĶiksis, Kristiāns
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:09:54Z
dc.date.available2017-07-01T01:09:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58139
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35375
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sociālo tīklu un platformas “Facebook” ietekme uz patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu”. Veiktā darba mērķis ir izskaidrot, kāpēc, kad un kā sociālie mediji ir ietekmējuši patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu. Teorētiskā daļa sastāv no 4 sadaļām- patērētāju uzvedība, sociālie mediji, sociālo mediju ietekme uz patērētājiem, kā arī platformas “Facebook” iespējas. Darbs ietver 4 nodaļas. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apkopoti materiāli par patērētāju uzvedības īpatnībām, sociālo mediju ietekmei uz patērētāju un platformas “Facebook” iespējas patērētāju attieksmes veicināšanai. Bakalaura darbā izmantota kvantitatīvā kontentanalīze. Ar kontentanalīzi palīdzēts noskaidrot patērētāju viedokli par sociālajiem medijiem un to ietekmi uz pirkuma lēmuma pieņemšanu. Pētījuma procesā izvirzīti vairāki secinājumi. Atslēgas vārdi: Patērētāju uzvedība, lēmuma pieņemšanas process, sociālie mediji, sociālie tīkli, “Facebook”.
dc.description.abstractBachelor work theme is “Social media and”Facebook” impact on consumer’s decidion making”. Main objective of the work is to find out how, why and how social media impacts on consumer’s decision process. The work includes 4 chapters- consumer bahaviour, social media, social media impact on consumer and “Facebook” opportunities for brands. Bachelor work theoretical part summarized the theoretical material about consumer behaviour difficulties, social media impact on consumer behaviour and “Facebook” use for brands marketing. Used one research method- content analysis. The research process set out many conclusions. Keywords: Consumer behaviour, decision making process, social media, social network, “Facebook”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectlēmuma pieņemšanas process
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectfacebook
dc.titleSociālo tīklu un platformas "Facebook" ietekme uz patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu.
dc.title.alternativeSocial Media and "Facebook" impact on Consumer's decision- making process.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию