Regulējums, risku vadības un tirgus apgūšanas veicināšanai jaunajiem ārvalstu uzņēmumiem, ienākot Ķīnas tirgū
Author
Valters, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šavriņa, Baiba
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Pašreizējā izpēte ir koncentrēta uz Ķīnas tirgus analīzi jaunajiem uzņēmumiem. Darba mērķis ir izvērtēt galvenos tirgus apgūšanas un risku vadīšanas koncepcijas principus, lai nodrošinātu uzticamu informācijas avotu uzņēmumiem un citām organizācijām, kuras vēlas iekļūt Ķīnas tirgū. Pētījums sastāv no divām daļām: teorētiskā diskusijas, kas balstīta uz starptautisku pētnieku rakstiem, un praktiskās pārbaudes uzņēmumu darbības rezultātiem. Analīzes laikā, uzņēmumu kļūdas tika apspriestas un pielietotas, lai parādītu, cik svarīgi vadības un padziļinātāku lēmumu pieņemšanā, ir izmantot teorētiskos principus par tirgus apgūšanas veida izvēli un risku valdību. Iegūtie rezultāti nodrošina saprātīgus un pamatotus modeļa priekšlikumus un ierosinājumus, pamatojoties uz faktoru kombinācijām, kas ietekmē uzņēmumu un tā teorētiskos risinājumus. Current research is focused on the analysis of the Chinese market for foreign companies. The aim of this work is to examine main principles of concepts of entry mode selection and risk management in order to provide a reliable source of information and decision-making model for the enterprises and other entities wishing to enter the Chinese market. Research of this issue contains two parts: the theoretical discussion based on articles of international researchers and practical assay of company’s performance. During this analysis, the company’s mistakes were discussed and used to show the importance of management and more elaborate decision making via usage of theoretical principles of entry mode selection and risk management. The results of this work provide reasonable and justified derived model proposals and suggestions based on the combination of factors affecting the company and their theoretical solutions.