Ekoloģisko produktu tirdzniecības reklamēšanas pasākumu izstrāde.
Автор
Karčava, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darbu izstrādāja Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes Vadības zinību bakalaura studiju programmas 4. kursa studente Elīna Karčava. Darba tēma ir “Ekoloģisko produktu tirdzniecības reklamēšanas pasākumu izstrāde”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi, pamatojoties uz teorētiskajām zināšanām, kā arī uz Rēzeknes pilsētas ekoloģisko produktu tirdzniecības uzņēmumu darbinieku un ar šo sfēru saistīto uzņēmumu darbinieku aptaujas anketu rezultātiem, izpētīt piemērotākos reklāmas veidus ekoloģiskās produkcijas reklamēšanai un noteikt nepieciešamās ekoloģiskās produkcijas iepakojuma sastāvdaļas kā produkcijas reklamēšanas daļas ar mērķi piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un nodrošināt ekoloģisko preču tirdzniecības realizēšanu. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tika veikts vispārējs reklāmas teorijas un reklāmas veidu apskats, kā arī tika veikta Latvijas mediju reklāmas attīstības tendenču analīze. Otrajā nodaļā darba autore analizē Latvijas sertificēto bioloģisko lauksaimniecību darbību un nepieciešamo lauksaimnieku rīcību, lai bioloģiskā lauksaimniecību tiktu sertificēta. Trešajā nodaļā tika veikta Rēzeknes ekoloģisko produktu tirdzniecības uzņēmumu un ar šo sfēru saistīto uzņēmumu darbinieku aptauja, kā arī tika analizēti aptaujas anketas rezultāti. Atslēgvārdi : reklāmas veidi, reklāmas attīstības tendences, bioloģiskā lauksaimniecība, bioloģisko lauksaimniecību sertificēšana, ekoloģiskā produkcija. The work is developed by the Latvian University Faculty of Business, Management and Economics, Management Studies Bachelor Program’s 4th year student Elīna Karčava. The theme of the bachelor`s thesis is “Ecological products trade promotional activities development”. The aim of this bachelor`s thesis is to conduct a research using theoretical knowledge and questionnaire of Rezekne City ecological production trading company employee, determine what kind of advertisement type is the most suitable to advertise ecological products and to establish the necessary ecological production packaging components in order to attract consumers' attention and ensure ecological products sales. The bachelor thesis consists of three parts. In the first part a comprehensive theoretical overview of theory of advertising and types of advertisement, as well as analysis of Latvian media advertising development trends. In the second part author has analyzed latvia Certified organic farming activities and the necessary actions of farmers to get certification. In the third part questionnaire of Rezekne city ecological production trading company employee has been conducted , and the results have been analyzed. Keywords : types of advertising, advertising development trends, organic farming, organic farming certification, ecological products.