Mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanas iespējas viesnīcā "NB hotel"
Author
Fūrmanis, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem, izanalizēt mārketinga kompleksa elementus viesnīcā „NB Hotel”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Darbā tiek raksturoti mārketinga kompleksa elementi, par praktisku piemēru izvēloties viesnīcu „NB Hotel”. Lai objektīvāk novērtētu realizētos mārketinga kompleksa elementus, autors veic viesnīcas klientu aptauju. Darba beigās tiek apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai viesnīcā “NB Hotel”. Darbam ir teorētiska un praktiska nozīme. Darbs sastāv no 70 lapaspusēm, 27 attēliem, 4 tabulām. Darbam ir 12 pielikumi. Purpose of the study, based on theoretical knowledge and survey results, to analyze „NB Hotel ” marketing complex elements use, to draw conclusions and make proposals. The paper describes the marketing complex elements as a practical example author choose a hotel "NB Hotel". In order to objectively evaluate the realized marketing complex elements, the author carried out the hotel client survey. At the end of the work are summarized conclusions and proposals for improvement of marketing complex elements at "NB Hotel". The work has theoretical and practical importance. Bachelor work consists of 70 p., it contains 27 pictures, 4 tables, and the attached 12 anne