• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inovatīvā mārketinga attistība digitalizācijas laikmetā.

Thumbnail
Öffnen
303-58842-Zilina_Baiba_bz11014.pdf (3.694Mb)
Autor
Ziliņa, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Inovatīvais mārketings ir relatīvi jauns termins, tādēļ tā īstenošana var kļūt par izaicinājumu jebkuram uzņēmumam, jo inovatīvais mārketings sevī sasaista dažādu tehnoloģiju kombinācijas jaunos un uzlabotos veidos. Digitalizācijai ir liela ietekme uz procesu attīstību. Galvenā problēma ar ko saskaras uzņēmumi ir piesātināta konkurences vide un patērētāju ieradumu maiņa. Tirgus attīstās un līdz ar to attīstās arī mārketings. Darbs sastāv no teorētiskā pārskata par inovatīvo mārketingu, faktoriem, kas ietekmē inovatīvo mārketingu un tā tehnoloģijām. Darba ietvaros tiek pētīta inovāciju statistika un veikta Latvijas iedzīvotāju aptauja, kā arī noskaidrots ekspertu viedoklis. Šī darba mērķis ir izpētīt inovatīvo mārketingu un noskaidrot tā attīstības iespējas Latvijā. Šī darba apjoms ir 101 lappuse un darbā ir izvietoti 40 attēli, darbam ir 5 pielikumi.
 
Innovative marketing is relatively new term, therefore implementation of it can become a challenge for every company. Innovative marketing combines a mixture of many different techniques in new, unique and improved ways. Digitalization has influenced the development of many processes. The biggest problem that companies face is the saturated marketing environment and changes in consumers’ habits. Market is developing and the same is happening to marketing. This paper consists of theoretical review of innovative marketing and the factors that influence the development of it as well as the innovative marketing technologies. Current situation in Latvia is discovered through the analysis of databases and a survey. Experts are interviewed to find out their professional opinion about innovative marketing. The aim of this paper is to research the innovative marketing and to discover the possibilities of its development. This paper is 101 pages long: there are 40 images and 5 attachments included.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35410
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV