Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorZiliņa, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:10:02Z
dc.date.available2017-07-01T01:10:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58842
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35410
dc.description.abstractInovatīvais mārketings ir relatīvi jauns termins, tādēļ tā īstenošana var kļūt par izaicinājumu jebkuram uzņēmumam, jo inovatīvais mārketings sevī sasaista dažādu tehnoloģiju kombinācijas jaunos un uzlabotos veidos. Digitalizācijai ir liela ietekme uz procesu attīstību. Galvenā problēma ar ko saskaras uzņēmumi ir piesātināta konkurences vide un patērētāju ieradumu maiņa. Tirgus attīstās un līdz ar to attīstās arī mārketings. Darbs sastāv no teorētiskā pārskata par inovatīvo mārketingu, faktoriem, kas ietekmē inovatīvo mārketingu un tā tehnoloģijām. Darba ietvaros tiek pētīta inovāciju statistika un veikta Latvijas iedzīvotāju aptauja, kā arī noskaidrots ekspertu viedoklis. Šī darba mērķis ir izpētīt inovatīvo mārketingu un noskaidrot tā attīstības iespējas Latvijā. Šī darba apjoms ir 101 lappuse un darbā ir izvietoti 40 attēli, darbam ir 5 pielikumi.
dc.description.abstractInnovative marketing is relatively new term, therefore implementation of it can become a challenge for every company. Innovative marketing combines a mixture of many different techniques in new, unique and improved ways. Digitalization has influenced the development of many processes. The biggest problem that companies face is the saturated marketing environment and changes in consumers’ habits. Market is developing and the same is happening to marketing. This paper consists of theoretical review of innovative marketing and the factors that influence the development of it as well as the innovative marketing technologies. Current situation in Latvia is discovered through the analysis of databases and a survey. Experts are interviewed to find out their professional opinion about innovative marketing. The aim of this paper is to research the innovative marketing and to discover the possibilities of its development. This paper is 101 pages long: there are 40 images and 5 attachments included.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectInovatīvais mārketings
dc.subjectInovācija
dc.subjectMārketings Latvijā
dc.subjectJaunie uzņēmumi
dc.titleInovatīvā mārketinga attistība digitalizācijas laikmetā.
dc.title.alternativeThe development of Marketing innovation in the Age of Digitalization.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record