• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Transporta plūsmu organizācijas scenāriju izstrāde: Rīgas centra teritorijas piemērs

Thumbnail
Открыть
305-59789-Viskere_Liba_lv11027.pdf (4.685Mb)
Автор
Viškere, Lība
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Satiksmes intensitātes palielināšanās, kas, nemainot infrastruktūru, rada sastrēgumus, palielina pārvadājumu izmaksu celšanos un piegādes termiņus, uzskatāma par vienu no aktuālākajām problēmām pēdējo gadu laikā pilsētās un to apkaimju teritorijās. Darba ietvaros izstrādāti noslogotāko Rīgas centra krustojumu matemātiskie modeļi, to kalibrēšana veikta, izmantojot aktuālos transporta plūsmu novērojumus un luksoforu regulācijas režīmus (saskaņā ar Rīgas Domes Satiksmes departamenta datiem). Modelēšanas ceļā, izmantojot specializētu programmu VISSIM, analizēti transporta plūsmu režīmi dažādas noslodzes situācijās, piedāvāti plūsmu organizācijas uzlabojumi, lai mazinātu sastrēgumus.
 
The increase of traffic intensity which, together with underdevelopment of city’s infrastructure, causes congestion. It increases transportation costs, cargo and passenger delivery times and is one of the most important issues in cities and their neighbourhoods. Therefore, this master's thesis contains mathematical models for intersections of the busiest streets in Riga's centre. Their calibration is carried out by using the current traffic observations and traffic light regulation regimes (in accordance with the Riga City Council's Traffic Department data). The programme VISSIM is used for different traffic flow scenario analysis. The author is offering several traffic organisation improvements to reduce the congestion on the streets in Riga's centre.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35520
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6168]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV