Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vita
dc.contributor.authorKalēja, Laura Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:11:07Z
dc.date.available2017-07-01T01:11:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35545
dc.description.abstractBakalaura darbā aprakstīts angļu valodas kā svešvalodas mācīšanā izmantoto mācību grāmatu izvērtējums, salīdzinot ar Valsts Izglītības Satura Centra izveidoto mācību priekšmeta paraugu angļu valodas mācīšanai. Pētījuma mērķis bija rast priekšstatu par mācību grāmatu kvalitāti, kas tiek izmantotas angļu valodas apguvē 10. – 12. klasēs. Par pētījuma metodēm tika izvēlētas teorētiskā analīze, kvalitatīvā pētījuma metode, kā arī aptaujas analīze. Rezultātā tika atklāts, ka, izvērtējot pētījuma bāzes skolā angļu valodas apguvē izmantotās trīs mācību grāmatas – ‘CHOICES Intermediate’, ‘CHOICES Upper-Intermediate’ un ‘Upstream Advanced’ – ‘Upstream’ (Express Publishing) ietver visvairāk no Valsts Izglītības Satura Centra izveidotā mācību priekšmeta parauga angļu valodas mācīšanai iekļautā tematiskā satura.
dc.description.abstractThe Bachelor’s Thesis deals with the evaluation of the textbooks used for teaching English as a Foreign Language in comparison with the Sample Programme for Teaching English on a Secondary Level developed by the National Centre for Education. The research was conducted to gain an insight in the textbook quality that are used for teaching Form 10 – 12 students in Secondary School. During the research, the topics in the textbooks were analysed. For the research, theoretical analysis, qualitative research method and survey analysis were used. The research revealed that, among the three textbooks ‘CHOICES Intermediate’, ‘CHOICES Upper-Intermediate’ and ‘Upstream Advanced’, which are used in the research base school, ‘Upstream’ (Express Publishing) includes more of the topics included in the Sample Programme.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectangļu valodas mācīšana
dc.subjectmācību grāmatu vērtēšana
dc.subjecttematiskais saturs
dc.subjectvidējā izglītība
dc.titleAngļu valodas mācību grāmatu vērtēšanas principi
dc.title.alternativeEnglish Language Textbook Evaluation Principles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record