• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piemēri Biznesa terminu vārdnīcās

Thumbnail
Открыть
306-58217-Briconoka_Edite_eb13069.pdf (953.4Kb)
Автор
Bričonoka, Edīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karpinska, Laura
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā bakalaura darbā tiek izpētīta piemēri un to lietošanas īpatnības biznesa terminu vārdnīcās.Vārdi, kurus izmanto noteiktu jomu pārstāvji, var būt pilnībā nezināmi cilvēkiem, kuri nav saistīti ar šo nozari. Tāpēc ir nozīmīgi analizēt piemēru izmantošanu vārdīcās, it īpaši vārdīcās, kuras sastāv no biznesa vidē izmantotiem jēdzieniem. Šajā darbā tika veikta salīdzināšanas un kvantitatīva analīze. Pētijuma rezultāti liecina, ka biznesa terminu vārdnīcās visbiežāk tiek izmantoti piemēri, kuri tika izveidoti, ņemot pamatā autentisku tekstu. Piemēru izmantošanas daudzums lielā mērā ir atkarīgs no vārdnīcas mērķauditorijas. Piemēru izmantošanas daudzums mainās no tā vai vārdīcas mērķauditorija ir biznesa nozares eksperti vai cilvēki, kuriem ir tikai priekšzināšanas par biznesa sfēru.
 
The present paper explores the peculiarities of example used in dictionaries of business terms. The context in which a term is used can be understood by providing an example which illustrates the exact use of the word. Words used in a specific field can be completely unknown for people who are not related to the field. Therefore, it is important to analyze the patterns of example use in dictionaries of business terms. In the present research comparative analysis and quantitative research were carried out. The results of the analysis reveal that corpus-based examples were most frequently used. The use of examples depends on the dictionary’s target audience. Finally, the amount of examples provided varies if a dictionary is targeted to field experts or semi-experts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35550
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV