• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skaistumkopšanas produktu reklāmas leksika

Thumbnail
Открыть
306-58442-Melbarde_Ieva_im13071.pdf (907.5Kb)
Автор
Melbārde, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Bicjutko, Tatjana
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Reklāma ir spēcīgs ierocis, kas tiek lietots, lai manipulētu ar cilvēku prātu un iespaidotu patērētāju rīcību. Šajā bakalaura darbā tiek pētīts matu un lūpu produktu reklāmās lietotais vārdu krājums un leksiskie izteiksmes līdzekļi. Pētījums apskata instrumentus, ar kādiem reklāmas pārliecina pircējus iegādāties konkrētus produktus. Darba mērķis ir analizēt un salīdzināt vārdu krājumu matu un lūpu produktu reklāmās, kā arī uzzināt, vai tajos ir atšķirības no valodniecības viedokļa. Pētījumā tika pielietota kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījuma metode. Rezultāti liek secināt, ka matu un lūpu produktu reklāmās lietotā valoda ir līdzīga. Noteikti lietvārdi, īpašības vārdi un darbības vārdi tiek lietoti abu produktu reklāmās. Taču ir novērojama neliela atšķirība leksisko izteiksmes līdzekļu lietojumā. Atslēgvārdi: reklāma, vārdu krājums, leksiskie izteiksmes līdzekļi, produkts, patērētājs.
 
Advertising is a powerful tool that is used to manipulate with people’s minds and influence the consumer behaviour. The focus of the present Bachelor Thesis is the vocabulary and lexical stylistic devices in hair and lip product advertisements. The research investigates the instruments used in advertisements serving to convince the customer to buy a certain product. The goal is to analyse and compare the vocabulary of hair and lip products and to find out whether there are differences from a linguistic point of view. Using quantitative and qualitative research methods, the research demonstrates the similarity of the language used in hair and lip product advertisements. Thus, certain nouns, adjectives and verbs are used in both products’ advertisements. However, there are minor differences in the use of lexical stylistic devices. Key words: advertisement, vocabulary, lexical stylistic devices, product, consumer.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35556
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV