Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTjarve, Rolands
dc.contributor.authorMessinga, Monika Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:13:20Z
dc.date.available2017-07-01T01:13:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59508
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35935
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “TV raidījumu “Auto ziņas’’ un “Zebra’’ producēšanas atšķirības sabiedriskajā televīzijā un komerciālajā televīzijā’’. Pētījuma problēma ir – vai un kā atšķiras sabiedriskās un komerctelevīzijas raidījumu producēšana. Darba mērķis ir izpētīt, kā norisinās raidījumu ‘’Auto ziņas’’ un ‘’Zebra’’ producēšanas process. Teorētiskajā daļā apskatīts televīzijas jēdziens, auditorijas un to vajadzības, kā arī televīzijas satura producēšana. Metodoloģijas daļā apskatītas izvēlētās pētījuma metodes - daļēji strukturētā intervija un fokusa grupas intervija. Darba rezultātā tika noskaidrotas galvenās atšķirības sabiedriskās televīzijas raidījuma ‘’Zebra’’ un komerctelevīzijas raidījuma ‘’Auto ziņas’’ producēšanā.
dc.description.abstractBachelor’s thesis is “The production differences of broadcasts “Auto ziņas’’ and “Zebra” in public television and commercial television”. Author, as main research problem raised – to find out if and how differs public television’s show production from commercial television’s. Main goal is to research, how “Auto ziņas” and “Zebra” shows are produced. Theoretical part is based on explaining - definition of television, audience and audience needs, and also television content production. Methodological part consists of semi structured interview and focus group interview. In the result of the work it was established that there are differences in producing of public televisions broadcast “Zebra” and commercial television broadcast “Auto ziņas”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectproducēšana
dc.subjectraidījums
dc.subjectmedijs
dc.subjecttelevīzija
dc.subjectauditorija
dc.titleTV raidījumu "Auto ziņas" un "Zebra" producēšanas atšķirības sabiedriskajā televīzijā un komerciālajā televīzijā
dc.title.alternativeThe production differences of broadcasts "Auto ziņas" and "Zebra" in public television and commercial television
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige