Sabiedrisko attiecību projektu vērtēšana. Baltic PR Awards 2016. gada finālistu gadījumu pašnovērtējuma analīze
Автор
Gaule, Telma Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību projektu vērtēšana. Baltic PR Awards 2016. gada finālistu gadījumu pašnovērtējuma analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā sabiedrisko attiecību kampaņu autori vērtē savas kampaņas, piesakot tās konkursā Baltic PR Awards, kā arī uzzināt galvenos kritērijus, kuri tiek izmantoti sabiedrisko attiecību kampaņu vērtēšanā. Darba teorētiskā bāze sastāv no nodaļas par sabiedriskajām attiecībām, sabiedrisko attiecību instrumentiem, kampaņām un novērtēšanu. Empīriskajā daļā analizēti pētījuma gaitā iegūtie dati. Darba pētījuma rezultāti liecina, ka Baltic PR Awards finālisti kampaņu vērtēšanā nav pieļāvuši būtiskas kļūdas. Atslēgas vārdi: Sabiedriskās attiecības, sabiedrisko attiecību kampaņa, sabiedrisko attiecību novērtēšana, sabiedrisko attiecību kampaņu pašnovērtējums, Baltic PR Awards. The theme of this bachelor’s thesis is “Public relations campaign evaluation. Baltic PR Awards 2016 finalists' self- evaluation analysis”. Bachelor thesis aim is to find out, how public relations campaign authors evaluates their campaigns, when applying for Baltic PR Awards, and to find out main criteria for public relation campaign evaluation, compare those criteria to theorists criteria. The theoretical base consists of chapter on characteristics of public relations, public relations tools, campaigns and evaluation. The paper mothodology consists of theory on interviews, content analysis and surveys. Key words: Public relations, public relations campaigns, public relations evaluation, public relation campaign self-evaluation, Baltic PR Awards.