• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Daiļliteratūra – izziņas interešu rosinātāja bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem no 7 - 10 gadu vecuma

Thumbnail
Открыть
299-58403-Krumena_Diana_dk15021.pdf (3.403Mb)
Автор
Krumeņa, Diana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba “Daiļliteratūra – izziņas interešu rosinātāja bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem no 7-10 gadu vecumā” mērķis ir izpētīt, kā bērnu literatūra rosina izziņas intereses bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Mērķa sasniegšanai ir izvirzīti šādi uzdevumi: 1.Veikt teorētiskās literatūras analīzi. 2.Pētīt skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem mācīšanās īpatnības. 3.Atlasīt un mācību procesā izmantot literāros darbus atbilstoši skolēnu īpatnībām. 4.Novērot un analizēt skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem attīstību, apkopot iegūtos pētījumu rezultātus, kuri apliecina daiļliteratūras nozīmīgumu bērnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem izziņas interese veidošanā.
 
Diploma “Fiction - cognitive interests stimulus for children with severe mental disordens of 7 - 10 year age”, The aim is to explore as children's literature encourages cognitive interests for children with severe mental disordens. The target is to achieve the following tasks: 1.Take the theoretical literature analysis. 2.Investigate severe mental disabilities learning characteristics. 3.Select and use the learning process literary works according to the characteristics of its pupils. 4.Observe and analyze pupils with severe mental disorders cognitive interest development, summarize the results obtained.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36037
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV