• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Planšetu un viedtālruņu lietošanas saistība ar pirmsskolas vecuma bērnu agresijas pazīmēm

Thumbnail
Открыть
299-58488-Lulbergs_Henrijs_hl14004.pdf (419.1Kb)
Автор
Lulbergs, Henrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sebre, Sandra Beatrice
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba mērķis bija aplūkot un analizēt esošo zinātnisko informāciju par skārienjūtīgo ierīču ietekmi uz bērna attīstību, kā arī atbildēt uz jautājumu: Vai pastāv korelācija starp pavadīto laiku pie ierīcēm ar skārienjūtīgo ekrānu un mātes norādītajām agresijas pazīmēm? Pētījumā piedalījās 53 mātes ar pirmsskolas vecuma bērniem. No bērniem 28 bija zēni un 25 meitenes. Pētījumā tika izmantota Ahenbaha bērna uzvedības novērtējuma anketas vecāku forma. Pētījuma nolūkos tika izmantota eksternalizētās uzvedības skalas agresijas apakšskala. Papildus tika izveidota atsevišķa aptauja demogrāfisko un datu par viedierīču izmantošanas tendencēm iegūšanai. Pētījuma gaitā noskaidrojās, ka pastāv sakarība starp pavadīto laiku pie ierīcēm un agresijas pazīmēm tendenču līmenī. Vecāki bērni pie ierīcēm pavada vairāk laika, īpaši, ja tās izmanto izglītošanai.
 
The purpose of this research was to analyze the existing scientific information about the influence of touchscreen devices on the development of preschool-aged children as well as to answer the question: Is there a correlation between the time spent using touchscreen devices and signs of aggression observed by the mother? 53 mothers with preschool-aged children participated in this research - 28 of whom were boys and 25 girls. Ahenbach’s children behaviour checklist was used in this research. In particular, the aggression subscale of externalized behavior. In addition, a seperate survey was made to gather data about the use of touchscreen devices and demographics. During the research, it was found that there is a correlation between the time spent using touchscreen devices on a tendencial level. Older children use such devices for longer periods, especially if they are used for education purposes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36040
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV