• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē

Thumbnail
Öffnen
299-59467-Noviks_Kristaps_kn08021.pdf (1.543Mb)
Autor
Noviks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba “Digitālā komunikācija klases audzinātāja darbā 21.gadsimta klasē” mērķis ir izpētīt klases audzinātāja, audzēkņu un bērnu vecāku digitālās komunikācijas metodes, biežumu, situācijas un īpatnības audzināšanas darbā. Darbā izmantota zinātniskā literatūra par saziņas būtību, Latvijas iedzīvotāju un pusaudžu digitālajām prasmēm, digitālās komunikācijas priekšrocībām un trūkumiem audzināšanas darba kontekstā. Datu ieguvei tika anketēti Babītes vidusskolas 5.-9. klašu skolēni, skolēnu vecāki un intervētas pamatskolas klases audzinātājas. Darba rezultātā tika izveidoti ieteikumi klases audzinātājam digitālo komunikācijas rīku izmantošanai audzināšanas darbā un izdarīti secinājumi par digitālās komunikācijas izmantošanas īpatnībām audzināšanas darbā. Atslēgas vārdi: digitālā komunikācija, klases audzinātājs, audzināšanas darbs.
 
The aim of the study “Digital communication in educational work of 21.century’s classroom” is to explore the class teacher, students and their parents' digital communication methods, frequency, situations and the nature of the educational work. The scientific literature used in this study is about the nature of communication , Latvian citizens and teenage digital skills, the advantages and disadvantages of digital communications in context of educational work . To extract data the surveys of Babītes highschool's 5. -9.grade students, parents and interviews of primary school class teachers were used. As a result of this study the recommendations for digital communication tool usage for educational purposes and conclusions of digital communication peculiarities for educational purposes were developed. Keywords: digital communication, class teacher, educational work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36085
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV