Show simple item record

dc.contributor.advisorFernandez Gonzalez, Manuel Joaquin
dc.contributor.authorBahena Guajardo, Roberto Alejandro
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:06:53Z
dc.date.available2017-07-02T01:06:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59616
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36091
dc.description.abstractMūsdienu pasaulē, kur tehnoloģijas nemitīgi turpina attīstīties, skolotājiem ir nepieciešams pielietot šo iespaidīgo rīku, lai rosinātu ieinteresētību skolēnos un motivētu viņus. Viens no Meksikas Vidējās izglītības sistēmas reformas mērķiem ir attīstīt vispārējas un disciplināras kompetences Fizika IV priekšmetā starp dažādiem vidusskolas skolēniem. Lai sasniegtu šo mērķi, tiek izmantotas tādas didaktiskās stratēģijas kā prezentācijas klasē un savstarpēja sadarbība starp skolēniem, kas tiek papildinātas ar Robert Marzano Dimensiju teoriju, konstruktīvisma fokusu un padziļinātu mācību apguvi. Pielietojot šīs stratēģijas, tiek demonstrēts, ka motivēti skolēni strādā labāk, apgūst kompetences un prasmes ātrāk un efektīvāk, kā arī kopumā viņiem ir labāki rezultāti. Šīs iegūtās kompetences palīdz un būs noderīgas arī skolēnu tālākā dzīvē - gan personālā, gan sociālā, gan profesionālā jomā. Tāpat skolēni darbojas integrētā vidē, kas veicina visaptverošu un iekļaujošu izglītību.
dc.description.abstractIn a world where technology is continuously growing at a very high speed, it is very important, as teachers, to make use of this amazing tool to awaken curiosity and motivation in our students. Based on the Reform for Education in the Secondary Level System in Mexico, the objective of this document is to develop the generic and subject-matter competences for the Physics IV subject among diverse high school students. In order to fulfil that goal, didactic strategies will be used, such as classroom exposition, and participative work, supported by the theory of dimensions by Robert Marzano, the constructivism focus, and the deeper learning in education. Through this strategies will be demonstrated that a motivated student works better, develops competences and skills easier, and produces better results. This will help for the competences developed in the activity to remain in the students along their lives, in order to be useful in their personal, social, and professional areas. Also, students will work in an integrative environment that will lead them to the inclusive education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectclassroom exposition
dc.subjectcollaborative work
dc.subjectcompetences
dc.subjectconstructivism
dc.subjectdeeper learning
dc.titleLīdzdalības didaktiskās stratēģijas kā dažādības pedagoģiskais risinājums vidusskolēniem STEM kompetenču iegūšanas procesā
dc.title.alternativeParticipatory didactic strategies as educational treatment of diversity in the development of STEM competencies of high school students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record