Projekts kā mācību metode dabaszinību mācību satura apguvē 3. klasē
Author
Kolbina, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
J. Kolbinas diplomdarbā „Projekts kā mācību metode dabaszinību mācību satura apguvē 3. klasē” ir aplūkotas teorētiskās atziņas par projekta izstrādes procesu, kā arī izstrādāti ieteikumi projektu nedēļas darba kārtībai skolā. Darba autore analizēja literatūru par projektu kā mācību metodi, kā arī projekta izmantošanas iespējas dabaszinību apguvē 3. klasē. Pētīja Latvijas Universitātes un Nacionālā Botāniskā dārza izmantošanas iespējas dabaszinību apguvē 3. klasei. Darba autore veica pētījumu par projektu organizācijas kārtību skolās, izveidoja projekta nedēļas plānu, veica tā aprobāciju un tajā iegūto uzdevumu analīzi. J. Kolbina`s diploma „Project as teaching method contents of Natural Sciences subject in the 3rd Grade” is dealt with theoretical aspects of the nominal value of the project development process and append with author`s recommendations about project week ordering at school. The author analyzed literature of the nominal value of projects and project capacity utilization of Natural sciences learning in the 3rd Grade. The author conducted research about project week order at schools, created a project-week plan, made approbation of it and analyzed results.