Vizuālo mācību materiālu izmantošanas iespējas dabaszinību apguvē 3. klasē
Автор
Sniķere, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbā “Vizuālo mācību materiālu izmantošanas iespējas dabaszinību apguvē 3. klasē” pētīts mācību līdzekļu iedalījums, analizētas vizuālo mācību materiālu (attēlu, videomateriālu, plakātu u.c.) izmantošanas iespējas dabaszinību stundās 3. klasē. Darbā apkopoti un izvērtēti 3. klases skolēnu vecumposmam un pedagoģiskajiem principiem atbilstoši vizuālie materiāli dabaszinību stundām. Diplomdarba ietvaros veikts pētījums ar mērķi noskaidrot sākumizglītības skolotāju viedokli un pieredzi darbā ar vizuālajiem materiāliem. Darba autore atlasītos vizuālos materiālus aprobējusi tēmās par dabas ainavām, Latvijas dabas resursiem un enerģijas avotiem. Atslēgvārdi: vizuālie materiāli, izpratne, mācību līdzekļu komplektizdevums, dabaszinību apguve. The Diploma paper "Implementation of visual aids while acquiring natural science in Form 3" studies the classification of teaching aids, analyzes the implementation possibilities of the visual teaching materials (images, videos, posters, etc.) in natural science lessons in Form 3. The visual materials corresponding to the Form 3 age group of students and pedagogical principles intended for the natural science lessons are compiled and evaluated in the Paper. In the framework of the present Diploma a study was carried out with a purpose to clarify the primary education teachers' views and experience of working with visual materials. The selected visual materials were approbated by the Author of the Paper in themes concerning natural landscapes, Latvian natural resources and sources of energy. Keywords: visual materials, understanding, supplementary edition of the teaching aids, acquisition of natural science.