Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorGredzena, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:07:03Z
dc.date.available2017-07-02T01:07:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59964
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36124
dc.description.abstractDiplomdarba “Problēmpieejas izmantošana Regīnas Ezeras romāna “Aka” iepazīšanas stundās 12. klasē” mērķis ir pielietot problēmpieeju kā galveno metodi, lai pilnvērtīgi varētu iepazīties ar Regīnas Ezeras romānu “Aka”, izstrādāt vienu no metodiskās sistēmas variantiem un pārbaudīt to praksē. Diplomdarbā ir 5 nodaļas: 1. Problēmpieeja literatūras mācību kontekstā. 2. Ieskats Regīnas Ezeras personībā un daiļrades raksturojums. 3. Skolotājas gatavošanās darbam klasē. 4. Regīnas Ezeras personības un romāna “Aka” iepazīšanai veltīto stundu norise. 5. Skolotāja un skolēnu sadarbības rezultātu izvērtējums. Diplomdarbā 1. nodaļā tiek pētīta literatūra par problēmpieeju un par tās izmantošanu literatūras mācību stundās, 2. nodaļā tiek apzināta un izpētīta literatūra par Regīnu Ezeru, dots viņas daiļrades un romāna “Aka” raksturojums. 3. nodaļā tiek aprakstīta skolotājas gatavošanās darbam klasē, izskaidrots kādi uzdevumi tiek veidoti, lai sasniegtu izvirzīto mācību mērķi, kā arī dots izmēģinājumdarbībā iesaistītās klases apraksts un vecumposma raksturojums. 4. un 5. nodaļā izklāstīta Regīnas Ezeras romāna “Aka” iepazīšanai veltīto stundu norise un rezultātu izvērtējums. Diplomdarbs paredzēts topošajiem latviešu literatūras skolotājiem kā palīglīdzeklis literatūras stundu apguvē un citiem ar literatūru saistītiem interesentiem.
dc.description.abstractThe aim of Diploma “Problem-based learning in literature lessons in form 12 about Regina Ezera novel “Aka” is to use problem-based learning as a main method to fully get to know Regina Ezera novel “Aka”, work out a version of a methodological system and verify it in practice. The Diploma paper consists 5 chapters: 1. Problem-based learning in literature teaching context. 2. Insight of Regina Ezera personality and creation character. 3. The teachers preparative for the class work. 4. Process of lessons dedicated to Regina Ezera personality and getting to know novel “Aka”. 5.Evaluation of the results of the teacher and students cooperation. In Diploma paper first chapter is studied literature about problem-based learning and of its using in literature lessons, in second chapter is deliberated and studied literature about Regina Ezera, character of her creation and novel “Aka” character. In third chapter is described the teachers preparative for the class work – explained what kind of tasks has been made, to reach the study goal, and is given description of in trial involved class and age group characteristics. In fourth and fifth chapter is outlined process of lessons dedicated to getting to know Regina Ezera novel “Aka” and evaluation of the results of the teacher and students cooperation. The Diploma paper provides for future latvian literature teachers, as an aid for learning in literature lessons, and for other with literature connected interest.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectRegīna Ezera
dc.subjectromāns "Aka"
dc.subjectProblēmpieeja
dc.subjectJānis Rudzītis
dc.titleProblēmpieejas izmantošana Regīnas Ezeras romāna „Aka” iepazīšanas stundās 12. klasē
dc.title.alternativeProblem-based Learning in Literature Lessons in Form 12 about Regina Ezera Novel “Aka”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record