Pirmsskolas izglītības iestādes lietu vide bērnu rotaļdarbības veicināšanai vecumā no 5 līdz 6 gadiem
Автор
Baze, Katrīna Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autore Katrīna Liene Baze, Latvijas Universitātes, Pirmsskolas skolotāju profesionālais augstākās izglītības bakalaura programmas 4. kursa studente. Darba nosaukums ir “Pirmsskolas izglītības iestādes lietu vide bērnu rotaļdarbības veicināšanai vecumā no 5 līdz 6 gadiem”. Pētījuma mērķis: pētīt lietu vides iespējas bērnu rotaļdarības veicināšanai PII Diplomdarbs sastāv no ievada, 3nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 23 vienībām. Pirmajā nodaļā ir veikta bērnu rotaļdarbības raksturojums 5-6 gadu vecumā. Otrajā nodaļā izskaidrota lietu vide pirmsskolas izglītības iestādē kā mācību vides komponents. Trešajā nodaļā ir veikts empīriskais pētījums par pirmsskolas izglītības iestādes lietu vides nozīmi bērna rotaļdarbības veicināšanā. Autors dod priekšlikumus kā uzlabot lietu vidi, kas sekmēs bērna attīstību. The author of the Diploma Thesis is Katrina Liene Baze, she is a 4th course student of Preschool teaching at Latvian University. The title of Diploma Thesis is “Preschool education environment for the improvement of children's playability in age group 5 to 6”. The aim of the research is to observe the environment for children to increase their playability. The Diploma Thesis consists of an introduction, 3 chapters, conclusions and a list of 23 units of used literature and springs. The first chapter is about children's playability between the ages 5 and 6. The second chapter is explaining the environment of preschool education using the study environment as a component. The third chapter is empirical research about the preschool education environment meaning in children's playability improvement. The author is giving proposals on how to improve the environment which will contribute to the children's development.