Show simple item record

dc.contributor.advisorUtāns, Juris
dc.contributor.authorŠulce, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:07:07Z
dc.date.available2017-07-02T01:07:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other60096
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36134
dc.description.abstractVizuālās mākslas stundām ir liela nozīme skolēna attīstības procesā, jo iepazīstoties ar dažādiem māksliniekiem, mākslas virzieniem , citu valstu kultūras mantojumu, skolēns spēj nodoties radošam darba procesam, kurā iegūst jaunas zināšanas, papildina esošas un attīsta sevi kā pilnvērtīgu personību. Diplomdarbā tiek apskatīts kubisma virziens , tā pārstāvis Pablo Pikaso un viņa darbu izteiksmes līdzekļi. Mācību procesā 7. Klases skolēns apgūstot šo mākslas virzienu iegūst izpratni par Pablo Pikaso darbu izteiksmes līdzekļiem un kubisma virzienu, kā arī veic praktisku ieskatu radot savus darbus izmantojot kubisma virziena izteiksmes līdzekļus. Darba autore piedāvā iepazīties ar izstrādātām uzdevumu kopām un stundu plāniem 7. klasē par tēmu – Pikaso kubisma kompozīcijas kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās. Lai mācību process veidotos veiksmīgs un atbilstošs skolēnu vecumam tika pētītas vecumposmu raksturīgākās iezīmes, kuras tika ņemtas vērā plānojot uzdevumus un organizējot mācību procesu 7.klasē. Darbā apskatāma pedagoģiskās izmēģinājumu darbības iegūtie rezultāti un to analīze, vērtēšanas kritēriji un pielietotās mācību metodes. Darba autore savā darbā parāda kā veiksmīgi vienas tēmas ietvaros var skolēnus iepazīstināt ar kubisma virzienu, tā pārstāvi Pablo Pikaso un vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļiem.
dc.description.abstractVisual arts lessons have a great importance in the development process of students, while studying different artists, ways of art and the cultural heritage of various countries students are engaged in a creative process this gaining knowledge, improving skills and developing personality. This paper explores cubism and its representative Pablo Pikaso and the means of expression in his works. In the studying process students of 7th grade study this way of art, gain understanding of the means of expression in the works of Pablo Pikaso as well as do practical work creating their own pieces using the means of expression characteristic to cubism. The author of this paper offers to get acquainted with the sets of exercises and lesson plans of the 7th grade on the topic – Pikasso's cubism compositions as a source of inspiration in the visual arts lessons. In order to have a successful and appropriate studying process to this age group, the specifics traits concerning this particular agegroup were studied in detail and were takken into account when organizing the studying process in the 7th grade. The author of this paper demonstrates the capability to introduce students to cubism and Pablo Pikaso an the means of expression in his works successfully.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectKubisma virziens
dc.subjectPablo Pikaso
dc.subjectKubisma virziena izteiksmes līdzekļi
dc.subjectPusaudžu vecumposmu īpatnības
dc.subjectAbstraktā domāšana
dc.titlePikaso kubisma kompozīcijas kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās
dc.title.alternativePicasso’s Cubist Compositions as Source of Inspiration in Lessons of Visual Art
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record