Dabaszinātniskās izpratības veicināšana fizikas un bioloģijas apguvē 10. klasē
Autor
Močāns, Ēriks
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dzērve, Uldis
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Dabaszinātniskās izpratības veicināšana fizikas un bioloģijas apguvē 10. klasē. Bakalaura darbs, 52 lapaspuses, 17 attēli, 13 tabulas, 21 literatūras avots, 4 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir integrēt dabaszinātniskās izpratības apguvi fizikas un bioloģijas mācību priekšmetu apguvē 10. klasē. Pētījumā apskatīts dabaszinātniskās izpratības jēdziens, tā integrācijas un iespējas fizikas un bioloģijas mācību saturā, vērtēšana fizikas mācību saturā. Darbā izveidoti mācību materiāli fizikas 10. klases tematā “Enerģija un impulss”, veikta pētījuma izlases zināšanu un prasmju vērtēšana temata ietvaros. Advancing scientific literacy in 10th grade physics and biology. Bachelor`s thesis, 52 pages, 17 figures, 13 tables, 21 literature references, 4 attachments. In Latvian. The aim of this research is the integration of scientific literacy in 10th grade physics and biology. In this research the concept of scientific literacy, means of integration in learning contexts of physics and biology, assessment in physics was examined. Work contains learning materials for 10th grade physics theme “Energy and impulse” and assessment of the research group.