Mācību sasniegumu vērtēšana 6.klases matemātikas kursā
Autor
Amarova, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma: „Mācību sasniegumu vērtēšana 6.klases matemātikas kursā”. Bakalaura darba autors: Anastasija Amarova. Bakalaura darba mērķis: izpētīt skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanu 6.klases matemātikas kursā. Bakalaura darbu veido ievads, piecas nodaļas, secinājumi, divi pielikumi, izmantotās literatūras saraksts ar 29 vienībām. Bakalaura darbā tika izanalizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par mācību sasniegumiem 6. klases matemātikas kursā; par mācību sasniegumu vērtēšanu, tās veidiem un paņēmieniem; par pusaudžu vecumposma īpatnībām. Bakalaura darbā tika izpētīta pedagoģiskā pieredze mācību sasniegumu vērtēšanā 6.klases matemātikas kursā un tika pārbaudīti daži mācību sasniegumu vērtēšanas paņēmieni Rīgas X skolā 6.klasē matemātikas stundās. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 4 attēli, 6 tabulas. Bachelor thesis: „Assessment of learning achievements in the 6th Form in Mathematics course” Bachelor author: Anastasia Amarova. Bachelor thesis aim: to explore 6th Form pupil achievement assessment in Mathematics course. Bachelor work consists of an introduction, five chapters, conclusions, two appendices, bibliography with 29 units. In bachelor thesis was analyzed pedagogical and psychological literature about 6th Form pupil`s learning achievements in Math; about assessment of learning achievements, about its kinds and techniques; about teen age group characteristics. In bachelor thesis was explored pedagogical experience of pupil`s learning achievements in the 6th Form Math course and were tested some learning achievements assessment techniques in the 6th Form in Riga X School during Mathematics lessons. The volume of work is 76 p., it includes 4 pictures and 6 tables.