• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietotāja pieredzes salīdzinājums apmeklētākajos Latvijas ziņu portālos

Thumbnail
Öffnen
302-59105-Jostsone_Katrina_kj13011.pdf (7.806Mb)
Autor
Jostsone, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Bičevska, Zane
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Lietotāja pieredze veidojas katru reizi, kad personai, lietojot kādu produktu vai sistēmu, rodas mijiedarbība ar to. Tieši lietotāja pieredzes kvalitāte var būt noteicošs faktors tajā, vai lietotāji vēl gribēs atkārtoti apmeklēt tīmekļa vietni. Darbā aprakstītas lietotāja pieredzes 7 svarīgākas šķautnes, no kurām trīs – lietojamība, pieejamība, noderīgums - aprakstītas plašāk, aprakstīta novērtēšanas kritēriju izveide un lietotāja pieredzes testēšanas metodes. Pētījuma rezultātā ir salīdzināti 3 Latvijas populārākie ziņu portāli, izmantojot darba gaitā izvēlētus novērtēšanas kritērijus, kā arī apstiprinātas teorētiski iegūtās zināšanas izmantojot acu izsekošanas ierīci un veicot praktisku novērojumu. Lietotāja pieredze veidojas katru reizi, kad personai, lietojot kādu produktu vai sistēmu, rodas mijiedarbība ar to. Tieši lietotāja pieredzes kvalitāte var būt noteicošs faktors tajā, vai lietotāji vēl gribēs atkārtoti apmeklēt tīmekļa vietni. Darbā aprakstītas lietotāja pieredzes 7 svarīgākas šķautnes, no kurām trīs – lietojamība, pieejamība, noderīgums - aprakstītas plašāk, aprakstīta novērtēšanas kritēriju izveide un lietotāja pieredzes testēšanas metodes. Pētījuma rezultātā ir salīdzināti 3 Latvijas populārākie ziņu portāli, izmantojot darba gaitā izvēlētus novērtēšanas kritērijus, kā arī apstiprinātas teorētiski iegūtās zināšanas izmantojot acu izsekošanas ierīci un veicot praktisku novērojumu.
 
User experience can be noticed every time when a person has an interaction with a system or product. The quality of user experience can be main reason for user to consider if it is worth to visit the homepage again. The work contains description of 7 most important facets of user experience, three of them are described more: useful, accessible and valuable. Also information about measuring criteria and user experience testing is described. The outcome of the research is comparison of 3 most popular news websites of Latvia measured by criteria selected in process of research and confirmation of theoretical knowledge obtained by practical observation with eye tracker device.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36252
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5770]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV