Videonovērošanas sistēmu problēmas un to risinājumi
Автор
Kublinskis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Luriņš, Andris
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Videonovērošanas sistēmu problēmas un to risinājumi” mērķis ir izvērtēt uzņēmumu “A”,”B” un “C” esošās situācijas, izstrādāt un ieviest risinājumus, lai novērstu uzņēmumos novērotās problēmas. Darbā tiks apskatītas uzņēmuma “A” problēmas: neprecīza notikumu saņemšana gadījumos, kad kameras nestrādā un nespēju noteikt vai tiek veikts video ieraksts; uzņēmuma “B” problēma: neērts un laikietilpīgs datu izgūšanas veids; uzņēmuma “C” problēma: uzņēmumam slēdzot līgumu ar apakšuzņēmēju, netiek noteiktas skaidras vadlīnijas darbu veikšanai. Vadoties pēc izvirzītajiem uzdevumiem, uzņēmumam “A” tika izveidots veids, kā saņemt precīzus notikumus un izveidota kritisko elementu pārraudzība, uzņēmumam “B” tika izveidota automātiska statistikas datu saņemšana uz e-pastu, bet uzņēmumam “C” tik izstrādāts līguma pielikums, kurā norādītas galvenās vadlīnijas. Rezultātā: risinājumi tika veiksmīgi ieviesti uzņēmumu sistēmās un tika apzinātas iespējas turpmāk attīstīt risinājumus. The main goal of this work “Problems and solutions of video surveillance systems” is to assess current situations of companies “A”, “B” and “C”, to develop and implement solutions, so to prevent the observed problems that these companies have. In this work we will view company’s “A” problems: receiving inaccurate events in case of failed camera and inability to identify whether video is recorded; company’s “B” problem: inconvenient and time-consuming data retrieval; company’s C problem: the agreement company is signing with the subcontractor, doesn’t contain any clear guidelines for the job. Based on the created tasks, an accurate event receiving method and monitoring of critical elements was made for company “A”, an automatic statistical data receipt by e-mail method for company “B”, but for company “C’, an annex to the agreement, which included the main guidelines, was made. As a result, the solutions where implemented successfully in companies’ systems and possibilities to further develop the solutions were identified.