• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Strawberries.lv" mārketinga plāns 2017. gada sezonai.

Thumbnail
Открыть
303-57579-Opelte_Dagmara_do13019.pdf (3.278Mb)
Автор
Opelte, Dagmāra
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām arziņām, aptaujas un intervijas rezultātiem, izstrādāt uzņēmuma "Strawberries.lv" mārketinga plānu 2017 gada sezonai, atklāt nepilnības mārketinga darbībā, sniegt priekšlikumus darbības pilnveidošanai. Pētījumā ir analizēta uzņēmuma darbība kopumā, kā arī pētīta un analizēta līdzšinējā uzņēmuma mārketinga darbība. Pētījumā ietverta uzņēmuma darbinieku aptauja par uzņēmuma līdzšinējo mārketinga darbību, kā arī noteiktas uzņēmuma mārketinga darbības stiprās un vājās puses. Aptaujas anketu rezultātu analīze un uzņēmuma līdzšinējās mārketinga darbības pētīšana ir parādījusi uzņēmuma mārketinga darbības virzienus, kurus nepieciešams pilnveidot. Bakalaura darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem un izmantotas literatūras un avotu saraksta.
 
The bachelor's thesis is the company sia "Strawberries.lv" marketing plan for season 2017. The aim is to investigate the company's "Strawberries.lv" marketing activities, identify strengths and weaknesses of marketing activities as well as to draw up a marketing plan for the year 2017 season, which would sort out the company's marketing activities. Studies analyzes the company's operations as a whole, as well as studies and analyzes on the existing company's marketing activities. The study includes a survey of the company's employees on the company's current marketing efforts, as well as certain company's marketing performance strengths and weaknesses. The questionnaire analysis of the results and the company's current marketing activities Investigation has shown company's marketing directions that need to be improved. Bachelor's thesis consists of an introduction, four chapters, conclusions, proposals and used bibliography.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36336
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV