Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorOmuls, Armands
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:48Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57789
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36357
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Iekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired". Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētisko pamatojumu par iekšējo mārketingu uzņēmumā, uzņēmuma darbinieku atbildēm uz aptaujas anketas jautājumiem, kā arī rezultātiem, kuri iegūti intervijas laikā ar uzņēmuma mārketinga daļas vadītāju, izpētīt mediju aģentūras SIA “Inspired” iekšējo mārketingu, noskaidrot iekšējā mārketinga efektivitāti un atklāt trūkumus. Kā arī, pēc situācijas izpētes, sniegt priekšlikumus konstatēto trūkumu novēršanai un iekšējā mārketinga uzlabošanai uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no 70 lappusēm, 3 tabulām, 22 attēliem, 2 pielikumiem un darba izstrādē tika izmantoti 26 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: iekšējais mārketings, SIA “Inspired”, darbinieku lojalitāte, darbinieku motivēšana, attiecību mārketings.
dc.description.abstractTitle of Bachelor’s is “Improvement opportunities of internal marketing in "Inspired" ltd.”. Main aim of bachelor thesis is based on theory about inner marketing in company, company’s employee answers on survey questions and results from interview with marketing department director to explore media agency “Inspired” inner marketing, inner marketing efficiency and discover disadvantages. Also, after research of situation, construct suggestions for removal of disadvantages and improvement of inner marketing system. Bachelor’s thesis consists of 70 pages, 3 tables, 22 pictures, 2 annexes and 26 sources of information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectiekšējais mārketings
dc.subjectSIA “Inspired”
dc.subjectdarbinieku lojalitāte
dc.subjectdarbinieku motivēšana
dc.subjectattiecību mārketings
dc.titleIekšējā mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA "Inspired".
dc.title.alternativeImprovement opportunities of internal marketing in "Inspired" ltd.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record