Zīmola "Raw Garden" rebrendings un restorāna klientu attieksme pret to.
Author
Zaharova, Sofja
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā “Zīmola “Raw Garden” rebrendings un restorāna klientu attieksme pret to” tiek pētīti 2017. gada pavasarī aizsākta zīmola maiņas iniciatīvas priekšnosacījumi un restorāna esošo klientu attieksme pret to. Maģistra darbs sastāv no četrām daļām: teorētiskās daļas, kurā tiek aplūkoti zīmola veidošanas un vadīšanas teorētiskie aspekti; metodoloģiskās daļas, kurā autore pamato izvēlēto pētniecības metožu lietderīgumu pētniecisko mērķu sasniegšanai; kā arī no empīriskās daļas un no tā izrietošajiem secinājumiem un priekšlikumiem pētāmajam uzņēmumam. Darbā ir iekļauti 9 attēli, 1 tabula, 2 pielikumi, un tā kopējais apjoms ir 81 lapaspuses. Darba gaitā tiek apstiprināta izvirzīta hipotēze, kas nozīmē, ka restorānam rebrendinga procesā ir nepieciešams uzturēt negatīvo seku minimizēšanas komunikāciju. The Master paper “The rebranding of “Raw Garden” and restaurant’s clients’ attitude to it” is devoted to the issue of the rebrending initiative of the first Riga health food restaurant “Raw Garden”. Preconditions and restaurant’s clients’ attitude to the process are being examined here. The Master paper consists of four main parts: theoretical, where theoretical aspects of brand forming and managing are being explored; methological, where an author substantiates the usefulness of chosen methods for the research goals to be achieved; as well as empirical part with the subsequent conclusions and proposals for the causal company. There are 9 pictures, 1 table, 2 enclosures included and total volume of the Master paper is 81 pages. As the result of the research the hypothesis was confirmed, what means that ¨Raw Garden¨ should concentrate on communication that would minimize rebranding negative consequences.