• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lojalitātes nozīme uzņēmuma zīmola vērtības attīstībā.

Thumbnail
Открыть
303-58235-Landmanis_Janis_jl05018.pdf (3.197Mb)
Автор
Landmanis, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir „Lojalitātes nozīme uzņēmuma zīmola vērtības attīstībā‟ un darba mērķis ir analizēt lojalitātes veicināšanas nozīmību un tās saistību ar zīmola vērtības celšanu. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās daļas, kur tiek apskatīta literatūra pa zīmolu, tā būtību, vērtību un lojalitāti – tās veidiem, veicināšanas faktoriem, paņēmieniem un lojalitātes programmām. Darba metodoloģiskā daļa sastāv no teorijas par divām pētniecības metodēm – kvalitatīvo pētniecības metodi interviju un kvantitatīvo pētniecības metodi anketēšanu – tiek pamatota metožu izvēle. Maģistra darba empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola vērtība, lojalitāte, lojalitātes veidošana un veicināšana, „Forum Cinemas‟, kino nozare.
 
The title of the Master‟s thesis is „Costumer loyalty role in developing company‟s brandy value” and the objective of the Master‟s thesis is to analyze the role of promoting loyalty and its connection to brand value and development. Master‟s thesis consists of theoretical part, in which literature overview about brand, its definition and value. About loyalty, its definition, types, promotion methods and loyalty programs. Methodological part consists of theoretical description about two research methods - qualitative method, which is semi-structured interview and quantitative method -questionnaire. Empirical part of Master‟s thesis consists of data summary and analytics of research results. Key words: Brand, brand value, loyalty, loyalty promotion, loyalty programs, „Forum Cinemas”, cinema industry.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36390
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV