AAS "BTA Baltic Insurance Company" darbības paplašināšanas iespējas komercīpašuma apdrošināšanā.
Autor
Meirāne, Amanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba tēma ir ‘’AAS “BTA Baltic Insurance Company” darbības paplašināšanas iespējas komercīpašuma apdrošināšanā’’. Darba mērķis ir izpētot īpašuma apdrošināšanas tirgu Latvijā, izstrādāt perspektīvus uzlabošanas priekšlikumus AAS “BTA Baltic Insurance Company” komercīpašuma apdrošināšanas produktam. Teorētiskajā daļā tiek izanalizēta ekonomiskā literatūra par apdrošināšanas struktūru, to teorētisko būtību un nepieciešamību. Praktiskā daļa sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā praktiskās daļas nodaļā autore izanalizē Eiropas reģiona valstu nedzīvības apdrošināšanas tirgu. Otrā praktiskā daļa sastāv no Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus analīzes. Trešā praktiskā daļa sastāv no Latvijas apdrošināšanas sabiedrību komercīpašumu noteikuma salīdzināšanas. Ceturtā nodaļa sastāv no ekspertu viedokļu apkopojuma par AAS “BTA Baltic Insurance Company” komercīpašuma apdrošināšanas produktu. Maģistra darba noslēgumā tiek izstrādāti secinājumi par AAS “BTA Baltic Insurance Company” komercīpašuma apdrošināšanas produktu un tā trūkumiem , kā arī priekšlikumi komercīpašuma apdrošināšanas darbības paplašināšanai. Atslēgs vārdi: Apdrošināšanas tirgus, komercīpašuma apdrošināšana, BTA , komercīpašuma tirgus daļas paplašināšanas iespēja The title of the master thesis is ‘’AAS “Baltic BTA Insurance Company” expansion opportunities in commercial property insurance market ”. The purpose of this study is to investigate the property insurance market in Latvia, developing forward-looking proposals for improvement of AAS “Baltic BTA Insurance Company” commercial property insurance product. At theoretical part is analyzed the economic literature on the insurance structure, the theoretical nature and needs. Empirical part consists of four chapters. First chapter of empirical part analyze European countries at its non-life insurance market. The second chapter consists of the Latvian non-life insurance market analysis. The operational part consists of the rule comparison between Latvian insurance companies market on commercial properties. Last chapter consists of expert opinions on AAS “Baltic BTA Insurance Company” commercial property insurance products. Finally, at thesis conclusion on AAS “Baltic BTA Insurance Company” commercial property insurance products and its shortcomings, as well as proposals for commercial property insurance expansion. Key words: insurance market, the commercial property insurance, BTA, commercial property market share expansion option