Digitālā mārketinga ietekme uzņēmumā
Autor
Pinete, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Baļčūne, Ilze
Datum
2017Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir saprast digitālā mārketinga ietekmi uzņēmumā “Moller Auto Rīga”, izvērtēt kāda ir digitālā mārketinga tirgus situācija un tendences, kā arī izveidot digitālā mārketinga stratēģiju gadam. Diplomdarbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā daļā teorētiski tiek apskatīts, kas ir digitālais mārketings, un kādi ir digitālā mārketinga risinājumi un nozīme. Otrajā daļā tiek pētīta digitālā mārketinga tirgus situācija un tendences Latvijā, kā arī apkopota informācija par uzņēmuma “Moller Auto Rīga” digitālajiem risinājumiem līdz 2017. gadam. Trešajā daļā uzņēmumam “Moller Auto Rīga” izveidota digitālā stratēģija 2017. gadam. Veidojot diplomdarbu, autors veicis ekonomiska un statistiska rakstura datu apkopošanu, salīdzināšanu un analīzi. Autors informāciju ieguva, analizējot iegūtos datus no dažādām statistikas datu uzskaites sistēmām, ievācot nepieciešamo informāciju no “Moller Auto Rīga” vadības. Darbs sastāv no 58 lapaspusēm, satur 18 attēlus un 2 tabulas. Darba izstrādes rezultātā tika noskaidrots digitālā mārketinga tirgus situācija Latvijā, apkopoti dati par “Moller Auto Rīga” un izstrādāta digitālā mārketinga stratēģija ar mērķi palielināt uzņēmuma pārdoto automašīnu skaitu gada laikā. Izstrādātais diplomdarbs ir vispārīgs digitālā mārketinga tirgus analīzes pētījums un reālas situācijas risinājums, kuru “Moller Auto Rīga” un līdzīgas nozares speciālisti var izmantot uzņēmumu darbības uzlabošanai un reālās situācijas novērtēšanai. The aim of the diploma paper is to understand the digital marketing effect on company “Moller Auto Riga”, observe what is the situation and tendencies in digital marketing and also make a digital strategy for a year. The diploma paper consists of three parts. In the first part the author reviews theoretical information what is digital marketing and what are the most common solutions and value of digital marketing. In the second part the author analyzes the digital market situation and tendencies in Latvia and also gathered information about “Moller Auto Riga” digital solutions till the year of 2017. In the third part the author created digital strategy for “Moller Auto Riga”. While creating the diploma paper, the author has done economical and statistical type of data gathering and analysis. Author obtained information while analyzing data from various statistical data systems, and gathered information from “Moller Auto Riga” management. The diploma paper consists 58 pages, 18 pictures and 2 tables. After analyzing results, it was established, the digital market situation in Latvia, gathered data from “Moller Auto Riga” and created a digital marketing strategy with an aim to increase the organization’s amount of car sales. Diploma paper is a general analysis about digital market and real solutions for the reallife situation, which “Moller Auto Riga” and similar field specialists can use to increase the value of the processes and for understanding the current situation.