"Valmiermuižas vēstniecība Rīgā" restorāna darbības analīze .
Автор
Groma, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restorāna darbības analīze. Bakalaura darba mērķis ir sniegt „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restorāna priekšlikumus uzņēmuma turpmākām pilnveidošanās iespējām un plašākai klientu piesaistei. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, tika veikti vairāki uzdevumi: iekšējās un ārējās vides analīzes teorētiskā izpēte, pētāmā uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze, konkurētspējas analīze, izmantojot M. Portera piecu spēku modeli, SVID analīze, intervija ar ekspertu, kā arī tika veikta un analizēta aptauja par „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restorānu. Darba izstrādāšanas gaitā iegūtie rezultāti ir apkopoti secinājumos par bakalaura darbā aplūkotajām problēmām un izvirzīti priekšlikumi, kas pēc autores domām varētu veicināt „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restorāna konkurētspēju un piesaistīt vairāk klientus. The subject of this bachelor paper is Business analysis of a restaurant "Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā". The aim of this bachelor paper is offering suggestions „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restaraunt’s for further enterprise development and expansion of the clientele. In order to achieve the aim, several objectives were realised such as: internal and external business environment theoretical analysis, internal and external environment analysis of the particular enterprise, analysis of competitiveness, applying M. Porter’s five forces model and SWOT analysis, interview with a sectoral specialist, also a questionnaire was carried out from which further analysis of „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restaraunt was conducted. The obtained probable suggestions and results of the problems during the resarch of this bachelor paper are presented in the conclusion section which from the author’s perspective, might promote the „Valmiermuižas alus vēstniecība Rīgā” restaraunt’s competitive abilities and extend the clientele.