Klientu apmierinātība un tās novērtējums Jūrmalā
Author
Savicka, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „ Klientu apmierinātība un tās novērtējums Jūrmalā”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot klientu apmierinātību ar Jūrmalu kā tūrisma vietu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām ar apakšnodaļām. Pirmā nodaļa ietver tūrisma vietu un klientu apmierinātību kopumā. Otrajā nodaļā tiek pētīta Jūrmala kā kūrortpilsēta ar tajā ietveramiem objektiem un to aprakstu. Trešajā nodaļā izpētīta klientu apmierinātība ar Jūrmalu kā tūrisma vietu, tiek sniegti priekšlikumi tās pilnveidošanai un uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 57 lappuses, tajā ietvertas 3 tabulas un 28 attēli, kā arī izmantoti 37 literatūras avoti, t.sk. 14 svešvalodā. Darbam pievienoti trīs pielikums. Atslēgvārdi: Tūrisma vieta, tūrisma galamērķis, klientu apmierinātība, Jūrmala kā kūrortpilsēta. Theme of this bachelor`s paper is “Customer`s satisfaction and its evaluation in Jurmala” The aim of the bachelor`s paper is to clarify customer`s satisfaction with Jurmala like tourism place and to develop proposals for its improvement. The bachelor consists of three chapters. The first chapter is meaning of tourism place and customer`s satisfaction overall. The second chapter describes investigation of Jurmala like resort city, its tourism objects and its descriptions. The third chapter includes investigation of customer`s satisfaction with Jurmala like tourism place, puts forward proposals for its improving and consummating. Keywords: tourism place, tourism destination, customer`s satisfaction, Jurmala like resort city.