Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irina
dc.contributor.authorBradovska, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:09:08Z
dc.date.available2017-07-02T01:09:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59384
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36427
dc.description.abstractIlze Bradovska izstrādājusi bakalauru “Darba organizācijas problēmas un to pilnveidošana viesnīcā Mercure Riga Centre”. Šajā darbā tika pētīta darba organizācijas problēmu ietekme uz viesnīcas iekšējiem darba procesiem, kā rezultātā strauji krītas viesnīcas pakalpojumu kvalitāte. Ar darba palīdzību tiek identificētas galvenās darba organizācijas nepilnības, kā arī tiek meklēti, pētīti un piedāvāti problēmu risinājumi. Darbā gaitā tiek gūta reāla informācija gan no viesnīcas vadības aspektiem, gan no viesu aspektiem, kur slēpjas iekšējās problēmas un, kā tās pilnveidot. Darba mērķis ir, balstoties uz pārbaudītu vadīšanas teoriju principiem, definēt darba organizācijas problēmas viesnīcā Mercure Riga Centre un rast un piedāvāt reālus problēmu risinājumus. Lai sasniegtu darba mērķi tika izvirzīti seši uzdevumi: 1.Izpētīt uzņēmējdarbības būtību un vadīšanas nepieciešamību; 2.Ieskatīties Latvijas tūrisma un viesnīcu biznesa nozares datos; 3.Izpētīt viesnīcas Mercure Riga Centre darbību un tās trūkumus; 4.Intervēt gan pētāmās viesnīcas vadītājus, gan konkurentu viesnīcas darba vadītāju, lai izprastu viesnīcu iekšējās darbības problēmas; 5.Anketēt viesnīcas Mercure Riga Centre viesus, lai iegūtu klientu viedokli par viesnīcas pakalpojumu kvalitāti un gūtu priekšlikumus tās pilnveidošanai no darba organizācijas aspekta; 6.Izanalizēt veiktos pētījumus, izdarīt secinājumus, izteikt priekšlikumus. Bakalaura darbs „Darba organizācijas problēmas un to pilnveide viesnīcā Mercure Riga Centre” sastāv no 4 daļām. Pirmā daļa sniedz teorētisku ieskatu uzņēmējdarbības un tās vadīšanas nepieciešamības būtībā, kā arī tiek definēti tie darba organizācijas paņēmieni, kuros ir manāmi būtiski trūkumi pētītajā viesnīcā. Otrā daļa sniedz nelielu ieskatu datos par Latvijas valsts tūrisma un viesnīcu biznesa nozari. Darba trešā daļa sniedz ieskatu konkrēti pētītajā uzņēmējdarbībā, proti, viesnīcā Mercure Riga Centre, kurā tiek izskatītas uzņēmuma darba organizācijas nepilnības. Darba ceturtā daļa ir praktiskais pētījums, kas sastāv no 3 speciālistu intervijām un no aptauju rezultātiem, kur savu viedokli uz 10 konkrēti izvirzītiem jautājumiem izteica 100 viesnīcas Mercure Riga Centre respondenti jeb viesnīcas viesi. Bakalaura darba noslēgumā ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi viesnīcas Mercure Riga Centre darba organizācijas problēmu pilnveidei. Darbs sastāv no 76 lappusēm, kur iekļauti 9 attēli, 3 tabulas un 2 pielikumi, kopumā aizņemot 89 lappuses. Darbā izmantots 21 literatūras avots, latviešu un angļu valodās.
dc.description.abstractThe author of the bachelor thesis "Work Organization Problems And It Improvement In Mercure Riga Centre Hotel" is Ilze Bradovska. In bachelor thesis explored how incorrectly organized work impacts internal work process in particular hotel and is responsible for rapid fall in the quality of service. Bachelor thesis identified main work organization issues based on specific leadership theories and as a result gives real solutions to improve them. The aim of the bachelor thesis is based on principles of the leadership theory, define the work organization problems at the Mercure Riga Centre Hotel and find and offer real solutions to problem improvement. To achieve the aim were set six tasks: 1. Explore the theoretical aspects of business and leadership necessity; 2. Check and analyze the Latvian tourism and hotel business industry data; 3. Explore work organization and its problems in Mercure Riga Centre Hotel; 4. To interview hotel work managers to understand the internal work organization problems of the hotels; 5. To interview guests at the Mercure Riga Centre Hotel for the proposals to improve and develop hotels work organization to increase the hotels supply quality based on guest vision; 6. To analyze the research, to establish the conclusions and put proposals. Bachelor thesis "Work Organization Problems And It Improvement In Mercure Riga Centre Hotel" contains of 4 chapters. The first chapter gives theoretical aspects in business and leadership necessity, defines work organization techniques that has the most problems in studied hotel. The second chapter gives a small insight into the data of the tourism and hotel business industry. The third chapter gives the insight information of the studied hotel and defines work organization problems that lead to hotel service quality drops and general work process flaws. Chapter four is the practical study that consists of 3 interviews with hotel work leaders and of results of 100 respondent answers to ten particular questions. In the end of the bachelor thesis are established the conclusions and proposals that would improve the work organization problems in Mercure Riga Centre Hotel and would increase hotels service quality and raise the level of satisfaction between hotel employees and guests. The bachelor thesis consists of 76 pages, which includes 9 images, 3 graphs and 2 appendixes, occupying a total of 89 pages. As work progresses are used 21 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSVID analīze
dc.subjectUzņēmuma organizatoriskā struktūra
dc.subjectKontroles vadīšana
dc.subjectVIESNĪCĀ MERCURE RIGA CENTRE
dc.titleDarba organizācijas problēmas un to pilnveide viesnīcā Mercure Riga Centre.
dc.title.alternativeWork Organization Problems And It Improvement In Mercure Riga Centre Hotel.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record