Iekštelpu vides kvalitātes novērtējums pirmsskolas un skolas vecuma bērnu izglītības iestādēs
Author
Krukovska, Dagnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Iekštelpu vides kvalitātes novērtējums pirmsskolas un skolas vecuma bērnu izglītības iestādēs” ietvaros veikts iekštelpu mikroklimata un piesārņojuma līmeņa novērtējums trīs izglītības iestādēs (PII Rīgas Valdorfskolas bērnudārzs, Rīgas Valdorfskolā un Rīgas 49. vidusskolā) laika posmā no 2016. gada rudens līdz 2017. gada pavasarim. Novērtēšana veikta izmantojot tiešo mērījumu metodi, atsevišķu parametru atbilstība vērtēta salīdzinājumā ar noteiktajiem normatīvajiem lielumiem, savukārt citi, kuriem normatīvu nav, salīdzināti ar Pasaules veselības organizācijas vadlīnijās iekļautajiem lielumiem. During the Bachelor work, "Indoor environmental quality evaluation of pre-school and school age children's educational institutions’’ pollution levels of the indoor micro climate was evaluated in three educational institutions (PII Valdorf school kindergarten, Riga Valdorf school, and Riga 49th high school) in the period from autumn 2016 to spring 2017.Evaluation was conducted using the method of direct measurements. Some of individual parameters of relevance were assessed in comparison with set of normative values, while others who are not normative, compared with the values from World Health Organization guidelines.