Show simple item record

dc.contributor.advisorCimdiņa, Agnese
dc.contributor.authorZeiļa, Regita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:10:26Z
dc.date.available2017-07-02T01:10:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59136
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36603
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir atspoguļot, kā antropoloģiska pieeja uzņēmējdarbībai, peļņai un resursiem var palīdzēt izprast sociālo uzņēmējdarbību un ar to saistītos procesus Latvijā. Pētījumā tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: apskatīt dažādus sociālajai uzņēmējdarbībai Latvijā raksturīgus aspektus antropoloģiskā perspektīvā, diskutēt par sociālās uzņēmējdarbības jomā lietotajiem jēdzieniem un kontekstualizēt sociālo uzņēmējdarbību plašāku norišu kontekstā. Uzsvars tiek likts uz tādiem sociālās uzņēmējdarbības aspektiem kā resursi, sociālā ietekme, inovācija un uzņēmējdarbības prakse. Pētījumā atspoguļoju, ka sociālās uzņēmējdarbības pamatā esošais nolūks izmaina uzņēmējdarbības praksi, kas savukārt liek uzlūkot uzņēmējdarbību plašākā tvērienā, ko izprast palīdz tieši antropoloģiska pieeja.
dc.description.abstractThe main goal of the research is to represent how anthropological approach to entrepreneurship, profit and resources can help to understand social entrepreneurship in Latvia. The main tasks are to look at various aspects of social entrepreneurship in Latvia through anthropological perspective and to show how this approach can be useful to understand social entrepreneurship as doing entrepreneurial activities and actually having profit. Key concepts shown in this research are resources, social impact, innovation and entrepreneurship. Research reflects how the purpose of social entrepreneurship changes practise of the organisation. That in turn influences how entrepreneurship as concept is seen and anthropological knowledge is there to help understand it better.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAntropoloģija
dc.subjectsociālā uzņēmējdarbība
dc.subjectresursi
dc.subjectuzņēmējdarbības antropoloģija
dc.subjectsociālā ietekme
dc.titleSociālā uzņēmējdarbība Latvijā: gadījuma izpēte
dc.title.alternativeSocial entrepreneurship in Latvia: a case study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record