• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metaforas par Latviju: sociālā tīkla "Twitter" (2016) un produkcijas uzdevuma rezultātu analīze

Thumbnail
Открыть
309-58211-Bopulu_Lingita.Lina_lb12075.pdf (7.699Mb)
Автор
Bopulu, Lingita Lina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā “Metaforas par Latviju: sociālā tīkla "Twitter" (2016) un produkcijas uzdevuma rezultātu analīze” tiek pētītas metaforas mikroblogošanas vietnē Twitter.com laika posmā no 2016. gada 11. līdz 18. novembrim, kā arī produkcijas uzdevumos, no kuriem viens ir veikts Latvijas Valsts svētku posmā no 2016. gada 11. līdz 18. novembrim, otrs neitrālā laika periodā no 2017. gada 3. līdz 11. aprīlim. Darba teorētiskais pamats balstās uz Džordža Leikofa (Lakoff) un Marka Džonsona (Johnson) konceptuālās metaforas teoriju. Maģistra darba empīriskajā daļā tiek identificētas biežāk lietotās metaforu kategorijas mikroblogošanas vietnē Twitter.com, kā arī abos produkcijas uzdevumos, ņemot vērā respondentu dzimumu un vecumu. Maģistra darbs demonstrē, ka metaforas ir bieži sastopams fenomens, raksturojot Latviju gan svētku laikā, gan ārpus tā.
 
Master thesis “Metaphors about Latvia: analysis of the results on social network “Twitter” (2016) and production task” investigates metaphors found in microblogging site “Twitter” between 11th and 18th November 2016 as well as in production tasks where one of them was made between 11th and 18th November 2016, during Latvian National celebrations, and another between 3rd and 11th April 2017, in a neutral period of time. The theoretical background of the study is based on conceptual metaphor theory by George Lakoff and Mark Johnson. The empirical part of the master thesis identifies the most common metaphor categories in microblogging site Twitter.com and in production tasks taking into account respondent’s sex and age. This master thesis reveals that metaphor usage to characterize Latvia are a common phenomenon both during festivities and during neutral periods.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36919
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV