• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zēnu lasīšanas paradumi

Thumbnail
Открыть
309-58684-Ribaka_Agnese_ar14069.pdf (1.126Mb)
Автор
Ribāka, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot pamatskolas zēnu lasīšanas paradumus un tos ietekmējošos faktorus. Pētījuma teorētisko bāzi veido Sociāli kognitīvā teorija, Populārās kultūras un masu sabiedrības teorija, kā arī bērnu attīstības psiholoģija. Izvirzītā mērķa sasniegšanai pielietotas divas pētniecības metodes – kvalitatīvā pētniecības metode intervēšana un kvantitatīvā pētniecības metode anketēšana. Veiktas četras fokusgrupu intervijas un iegūtas 93 respondentu aizpildītas anketas. Pētījumā izvirzītā hipotēze tika apstiprināta. Zēnu lasīšanas paradumus ietekmē viņu dažādos vecuma un attīstības posmos gūtie priekšstati par lasīšanu. Moderno tehnoloģiju klātesamība ikdienā nav vienīgais šķērslis, kas attur zēnus no lasīšanas ikdienā.
 
The aim of the thesis „The Reading Habits of Boys” is to determine reading habits of secondary school boys and the factors that affect those habits. The theory of thesis is based on Social Cognitive Theory, Popular and Mass culture theories and on the childs development’s psychology. In order to reach the goal qualitative research method interviewing and quantitative research – survey method were used. Study holds 4 interviews and data gathered from 93 questionnaires. Hypothesis of the thesis was proven. The reading habits of boys are affected by their individual perception about reading that may be set in various phases of their development. The presence of modern technologies isn’t the only obstacle holding boys back from everyday reading.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36931
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV