Kultūras iestāžu komunikācija jauniešu auditorijai un tās novērtējums: Dailes teātra, Latvijas Nacionālā teātra un Jaunā Rīgas teātra piemērs
Author
Ilmane, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Kultūras iestāžu komunikācija jauniešu auditorijai un tās novērtējums: Dailes teātra, Latvijas Nacionālā teātra un Jaunā Rīgas teātra piemērs” mērķis ir noskaidrot, kas motivē jauniešus doties uz teātriem. Pētījums veikts, jo bieži jaunieši teātrus apmeklē mācību procesa ietvaros vai vecāku pamudināti. Darba autore vēlējās noskaidrot, kas izraisītu vēlmi jauniešiem pašiem izdarīt izvēli doties uz kādu teātri. Darba izstrādei izvirzīti uzdevumi: teorētiskās literatūras apskats; pētījuma metodoloģijas izstrāde; pilotpētījuma izstrāde; datu iegūšana un apstrāde; rezultātu novērtēšana; secinājumu izdarīšana. Secināts, ka jauniešu visbiežāk apmeklētās kultūras iestādes ir teātri. Kultūras iestādes, pasākumus lielāko daļu pamudina apmeklēt interese un pozitīvās atsauksmes. The aim of bachelor paper „Cultural institutions of communication, young audience and its assessment: Examples of Daile Theatre, The National Theatre of Latvia and The New Riga Theatre” is to find out what motivates young people to go to theatre. Research was conducted because young people often attend theatre during educational process or encouraged by their parents. The author wanted to find out what will cause the desire for young people to make their own choice to visit theatre. The following tasks were set: to identify the theoretical literature; to develop a methodology for research; to develop a pilot research; extract data, process it; summarize data and information; to evaluate results; draw conclusions. The author concludes that young people most often visit theatres. They attend cultural institutions, activities because they are interested in it and they have a chance to rest from the daily works.