• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumu "Circle K", "Neste" un "Virši-A" lojalitātes programmas un to novērtējums

Thumbnail
Открыть
309-59459-Stabrovska_Viktorija_vg12038.pdf (2.299Mb)
Автор
Stabrovska, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmumu "Circle K", "Neste" un "Virši-A" lojalitātes programmas un to novērtējums”. Darba mēr is ir veikt uzņēmuma «Circle K», “Neste” un «Virši-A» komunikācijas analīzi par lojalitātes programmām un klientu vērtējumu par uzņēmumu veiktajām klientu lojalitātes veicināšanas aktivitātēm. Darbs sastāv no trīs da ām: teorētiskās, metodolo iskās un empīriskās da as. Darba teorētiskājā da ā izmantota literatūra par zīmolu, mārketingu, mārketinga kompleksu, mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, lojalitāti un komunikāciju tīmeklī. Darba metodolo iskajā da ā tiek aprakstīta teorija par kvanitatīvajām metodēm – kontentanalīzi un anketēšanu, un kvalitatīvajām metodēm – fokusgrupu, strukturēto un da ēji strukturēto interviju. Darba beigās tiek apkopoti secinājumi, pamatojoties uz veikto datu analīzi.
 
Bachelor theme is ""Circle K", "Neste" and "Virši-A" loyalty programs and their assessment” Aim is to make analyse of communication about loyalty programs and customer assessment about brand loyalty programs activities. The research paper consists of three parts: theoretical, methodological and empirical part. In theoretical part has been studied about brand, marketing, marketing mix, marketing communication, customer behaviour, loyalty and communication on social media. In methodological part has been studied literature about qualitative – structured, semi-structured interview and quantitative research – questionnaire and content analysis. In the end of bachelor’s paper there has been made conclusions basis on research.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36952
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV