• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām

Thumbnail
Öffnen
309-59498-Kalnina_Marta_mk14054.pdf (1.997Mb)
Autor
Kalniņa, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām” mērķis ir uzzināt, vai tie raidījumi, kuri ir veidoti Latvijā un kurus var vērot televīzijā, atbilst auditorijas vēlmēm un vajadzībām. Darba galvenie uzdevumi ir izzināt teorētisko bāzi par televīziju, jaunajiem medijiem, auditoriju un tās izpēti, lietojuma un apmierinājuma teoriju. Metodoloģisko daļu sastāda sekundāro datu analīze un dziļās intervijas. Bakalaura darba rezultātos secināts, ka Latvijā veidotie dabas un ceļojumu raidījumi apmierina to auditorijas daļu, kura tos skatās televīzijā, bet daļēji apmierina vai neapmierina tos, kuri padziļinātāk interesējas par dabu un ceļošanu, un skatās raidījumus arī tiešsaistē.
 
This Bachelors thesis “Latvian produced nature and travel television program compliance with audience needs and wishes” aim is to find out if programs, that are produced in Latvia and which you can see on television, matches with audience needs and wishes. The main tasks are: explore theoretical base about television, new media, audience and its research and Uses and gratifications theory. Methodological part consists of secondary data analysis and in-depth interviews. Results show that audience, who watches nature and travel programs on television, is satisfied with the offer, but those, who are more interested in nature or travel programs and watch them online, are partially satisfied or dissatisfied.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36956
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV