Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorPuče, Elizabete Reičela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:42Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59611
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36965
dc.description.abstractBakalaura darba “Radio Skonto un Radio TEV ētera personību loma kanāla izvēlē un auditorijas vajadzību apmierinājumā” mērķis ir izpētīt atšķirības starp Radio Skonto un Radio TEV ētera personībām auditorijas uztverē, kā arī, noskaidrot kādi satura un formas elementi ietekmē klausītāju klausīšanās paradumus un kas apmierina viņu vajadzības. Bakalaura darba teorētiskajā daļā aprakstīta lietojuma un apmierinājuma teorija, radio specifika un programmas vadītāja loma. Pētījumā izmantota kontentanalīze, strukturētā intervija, fokusa grupas diskusija un semantiskais diferenciālis. Pētījumā rezultātā tika secināts, ka labu vadītāju raksturo tādu komponentu kopums kā labas balss spējas un harizma. Radio kā medijs tiek patērēts tādēļ, ka tas pamatā ir kā fons, kas paralēli tiek lietots katra dalībnieka ikdienas darbībām un kanāla izvēli vairāk par vadītājiem vispirms nosaka pieradums. Abu kanālu auditorijas vajadzības veido izklaides un informācijas apmaiņas iegūšana.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s thesis “The role of media personalities in Radio Skonto and Radio TEV in channel choice and audience satisfaction” to explore the difference between Radio Skonto and Radio TEV broadcasting programe hosts from the audience point of view. and to find out what kind of content and form of elements affect the needs of the audience and listening habits. The theoretical part of this thesis covers uses and gratifications theory, radio’s specifics and role of the broadcasting programe host. The methods used in the study include content analysis, semi-structured interviews, focus group discussions and the semantic differential. The results of the research allows to conclude that a good radio host is defined by components such as good vocal skills and charisma. Radio is chosen as a media platform mainly as a backdrop, which is used concurrently by the consumer while performing his daily tasks and the selection of a channel is primarily defined by listener’s habits rather than radio hosts. The needs of audiences of both radio channels are mainly entertainment and information acquirement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectauditorijas vajadzības
dc.subjectRadio Skonto
dc.subjectRadio TEV
dc.subjectprogrammas vadītājs
dc.subjectauditorija
dc.titleRadio Skonto un Radio TEV ētera personību loma kanāla izvēlē un auditorijas vajadzību apmierinājumā
dc.title.alternativeThe role of media personalities in Radio Skonto and Radio TEV in channel choice and audience satisfaction
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию