Show simple item record

dc.contributor.advisorRadzobe, Zane
dc.contributor.authorOzola, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:42Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59613
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36966
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir Sociālā portāla “INSTAGRAM” patēriņa paradumi un lietošana Latvijas mūziķu vidū. Veiktā darba mērķis ir noskaidrot, vai atpazīstami mūziķi Latvijā savos “INSTAGRAM” kontos velk robežu starp privāto dzīvi un karjeru? Kas ir tas, ko uzdrošinās publicēt Latvijas mūziķi, kam sekotāju pulks sniedzās vairākos tūkstošos. Darbs ietver 6 nodaļas un 19 apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā apkopoti materiāli par internetu, sociālajiem medijiem, jaunajiem medijiem, mobilo sociālo tīklu, Instagramu un reprezentāciju. Bakalaura darbā izmantotas divas pētniecības metodes, proti, kontentanalīze un strukturētā intervija. Pētījuma procesā izvirzīti secinājumi, ka aplikācija Instagrams ir iecienīts mūziķu vidū un, ka mūziķi atļaujas publicēt visu, ko vēlas, proti, saturs netiek ierobežots. Atslēgas vārdi: Sociālie mediji, aplikācija “Instagram”, Slavenības Instagramā.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor Paper is Social portal “Instagram” consumer habits and use Latvia musicians in the middle. The aim of the paper is to determine whether well known Latvian musicians draw a line between their private life and carrier on their Instagram accounts. What do Latvian musicians with several thousands of followers dare to publish online.The Bachelor Paper consists of 6 chapters and 19 subchapters. The theoretical part of the paper includes informative materials about the Internet, social media, new media, mobile social network, Instagram and representation. Two research methods have been used for the paper, namely, contact analysis and structured interview. It has been concluded during the research process that musicians publish everything they wish, without limiting the content.Key words: Social media, Instagram application, celebrities on Instagram.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectReprezentācija
dc.subjectJaunie mediji
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectaplikācija ''Instagram''
dc.subjectSlavenības Instagramā
dc.titleSociālā portāla "Instagram" patēriņa paradumi un lietošana Latvijas mūziķu vidū
dc.title.alternativeSocial portal "Instagram" consumer habits and its use among Latvia musicians
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record