• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā "If you like Latvia, Latvia likes you" no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim

Thumbnail
Открыть
309-59653-Ruskule_Laura_lr14046.pdf (2.288Mb)
Автор
Ruskule, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava, Laura
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you” no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim” mērķis ir sistematizēt un analizēt iegūtos datus par Latviju Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you”. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatīts „reprezentācijas” jēdziens. Skaidroti jēdzieni zīmols un valsts reprezentācija. Izveidota nodaļa par sociālajiem tīkliem. Skaidroti arī virtuālo identitāšu veidi un cēloņi. Pētījuma veikšanai izmantota kontentanalīze un daļēji strukturētā intervija. Tiek pētīts, kā Facebook lapa „If you like Latvia, Latvia likes you” reprezentē Latviju. Secinājumos atspoguļoti kontentanalīzes un intervijas rezultāti, Facebook lapas rezultāti. Atslēgvārdi: If you like Latvia, Latvia likes you, Facebook, jaunā WEB 2,0 paaudze, sociālie tīkli, reprezentācija.
 
The aim of bachelor’s thesis „Representation of Latvia on the social site Facebook page „If you like Latvia, Latvia likes you’’ from January 2014 to April 2017” is to systemise and analyse the data achieved from „Facebook” page „If you like Latvia Latvia likes you”. Theoretically has been viewed the concept of “representation”, concepts of “brand” and” representation of a country”, social networks, types and causes of virtual identities. By using content analysis and partly structured interview, it is being studied as the Facebook page “If you like Latvia, Latvia likes you” represents Latvia from January 2014 until April 2017. The results of the content analysis and the interview, as well as the results of the Facebook page are all displayed in the summary. Keywords: If you like Latvia, Latvia likes you, Facebook, the new generation of Web 2.0, social networks, representation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36971
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV