Sociālās reklāmas vēstījumu ietekme uz auditoriju: Somijas pretsmēķēšanas vēstījumu analīze
Автор
Ozoliņa, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Sociālās reklāmas vēstījumu ietekme uz auditoriju: Somijas pretsmēķēšanas vēstījumu analīze” mērķis ir noskaidrot vai reklāmās ievietotais vēstījums ietekmē auditoriju un kā šo ziņojumu atceras. Kā darba problēma, kas tiek pētīta ir ievietotais vēstījums pretsmēķēšanas sociālajās reklāmās, to ietekme uz auditoriju un cilvēka atcerēšanos. Darba teorētiskā daļa sastāv no Ferdinanda de Sosīra semiotikas, Džordža Spērlinga portreta atmiņas, sabiedrisko attiecību teorijas un vizuālās komunikācijas. Darba empīrisko daļu veido sociālo reklāmu semiotiskā analīze un auditorijas interneta aptauja, eksperiments, rezultāti un secinājumi. Topic is “Social advertising message impact on the audience: Finland's antismoking message analysis”. The aim of my work is to explore whether the messages of social advertising impacts the audience and how these messages are remembered. The problem that is explored in my thesis concerns the content of the anti-smoking social advertising messages and its impact on the audience and the processes of its recall. The theoretical part consists of the conception of semiotics by Ferdinand de Saussure, George Sperling’s theory of memory, selected theories of Public Relations and Visual Communication. Empirical part of my work contains visual semiotic analysis of advertising, internet survey, and an experiment. Empirical part is concluded with description of results and general conclusions.