• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālās reklāmas vēstījumu ietekme uz auditoriju: Somijas pretsmēķēšanas vēstījumu analīze

Thumbnail
Открыть
309-59666-Ozolina_Vita_vo14010.pdf (1.476Mb)
Автор
Ozoliņa, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Sociālās reklāmas vēstījumu ietekme uz auditoriju: Somijas pretsmēķēšanas vēstījumu analīze” mērķis ir noskaidrot vai reklāmās ievietotais vēstījums ietekmē auditoriju un kā šo ziņojumu atceras. Kā darba problēma, kas tiek pētīta ir ievietotais vēstījums pretsmēķēšanas sociālajās reklāmās, to ietekme uz auditoriju un cilvēka atcerēšanos. Darba teorētiskā daļa sastāv no Ferdinanda de Sosīra semiotikas, Džordža Spērlinga portreta atmiņas, sabiedrisko attiecību teorijas un vizuālās komunikācijas. Darba empīrisko daļu veido sociālo reklāmu semiotiskā analīze un auditorijas interneta aptauja, eksperiments, rezultāti un secinājumi.
 
Topic is “Social advertising message impact on the audience: Finland's antismoking message analysis”. The aim of my work is to explore whether the messages of social advertising impacts the audience and how these messages are remembered. The problem that is explored in my thesis concerns the content of the anti-smoking social advertising messages and its impact on the audience and the processes of its recall. The theoretical part consists of the conception of semiotics by Ferdinand de Saussure, George Sperling’s theory of memory, selected theories of Public Relations and Visual Communication. Empirical part of my work contains visual semiotic analysis of advertising, internet survey, and an experiment. Empirical part is concluded with description of results and general conclusions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36975
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV