Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorKubiloviča, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:46Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59687
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36978
dc.description.abstractBakalaura darba “LTV1 raidījuma “Rīta Panorāma” un Latvijas Radio 1 rīta raidījuma “Labrīt” dienaskārtību un auditorijas vajadzību salīdzinājums” mērķis ir noskaidrot, kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē skatītājus izvēlēties LTV1 raidījumu “Rīta Panorāma” un LR raidījumu “Labrīt”. Teorētiskajā daļā apskatīta lietojuma un apmierinājuma teorija, dienaskārtības teorija, veikts rīta raidījumu formāta, kā arī TV un radio raksturojums, aplūkota abu mediju auditorijas specifika. Bakalaura darba ietvaros tika veikts pētījums, izmantojot divas pētījuma metodes –kvalitatīvo kontentanalīzi un fokusa grupas diskusiju. Pētījumā salīdzinātas mediju un auditoriju dienaskārtības, noskaidroti paradumi un vajadzības, kas nosaka kanālu izvēli un apmierinājumu. Pētījumā secināts, ka rīta raidījumi lielai daļai sabiedrības ir svarīga un neatņemama rīta sastāvdaļa, taču lielākoties tie tiek patērēti kā fona medijs. Auditorija rīta raidījumus patērē ne tikai ziņu un aktualitāšu apzināšanas dēļ, bet arī raidījuma vadītāju dēļ, tāpēc tēls, kuru parāda konkrētais raidījums ir ļoti svarīgs.
dc.description.abstractThe aim of Bachelor’s Thesis “Comparision of agenda of LTV1 show “Rīta Panorāma” and Latvian Radio morning program “Labrīt” and their audience needs” is to find out, which are the main factors that influence people to choose LTV1 show “Rīta Panorāma” and Latvian Radio morning program “Labrīt”. Theoretical part examines uses and gratifications theory, agenda-setting theory and the morning program characteristics, which includes morning broadcast format and TV or radio broadcast characteristics, describes the two media audience specifics. The study of Bachelor's Thesis was conducted using two research methods - qualitative content analysis and focus group discussions. The study compared the agendas of media and audience, clarified the habits and needs that determine the channel selection and gratification. The study concluded that the morning shows is an important and integral part of the morning for a large part of society, but most of them are consumed as a background medium. Audience consumes morning broadcasts not only because of news and actualities, but also because of the hosts, so the image made by particular broadcast is very important.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectauditorija
dc.subjectdienaskārtība
dc.subjectlietojuma un apmierinājuma teorija
dc.subjectsabiedriskais TV un radio
dc.subjectrīta programma
dc.titleLTV1 raidījuma "Rīta Panorāma" un Latvijas Radio 1 rīta raidījuma "Labrīt" dienaskārtību un auditorijas vajadzību salīdzinājums
dc.title.alternativeComparision of the agenda of LTV1 show "Rīta Panorāma" and Latvian Radio morning program "Labrīt" and their audience needs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record