#Teirdarbs izmantojums sociālajos tīklos
Author
Lavrenova, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “#Teirdarbs izmantojums sociālajos tīklos” mērķis ir noskaidrot, kā portāls #Teirdarbs izmanto mirkļbirku ar tādu pašu nosaukumu savu mārketinga komunikācijas mērķu sasniegšanai. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu sastāda teorija par mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā skaidrojuma par kvalitatīvo pētniecības metodi - interviju, kvantitatīvo metodi - anketēšanu un kvalitatīvo kontentanalīzi. Empīrisko daļu sastāda portāla #Teirdarbs un mirkļbirkas #Teirdarbs sociālo tīklu profilu kontentanalīze, aptaujas apraksts un rezultāti, kā arī daļēji strukturēta intervija. The main objective of Bachelor thesis “#Teirdarbs use in social networks” is to find a how internet portal #Teirdarbs use the hashtag with the same name in order to achieve their marketing communication goals. Bachelor thesis consist of theoretical literature summary, used metodology and summary of research results. The theoretical part includes theory about marketing, marketing communication, social media and marketing communication in social networks. Methodological part includes theoretical summary of qualitative research method - semi-structured interview, quantitative research method - questionnare and qualitative content analysis. Empirical part consists of description of portal and hashtag #Teirdarbs communication in social networks Twitter and Facebook, the social network users questionnare and interview results.