• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Valtera Benjamina auras jēdziena kritika Borisa Groisa mākslas teorijā

Thumbnail
Открыть
311-60386-Kalnina_Renate_rk12039.pdf (942.0Kb)
Автор
Kalniņa, Renāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Vēstures un filozofijas fakultāte
Advisor
Gubenko, Igors
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Valtera Benjamina auras jēdziena kritika Borisa Groisa mākslas teorijā” tiek apskatīts 20. gs. filozofa Valtera Benjamina ieviestais jēdziens “mākslas darba aura” un salīdzināts ar 21. gs. filozofa Borisa Groisa auras jēdziena interpretāciju mūsdienu mākslas kontekstā. Pirmajā darba daļā tiek apskatīta auras jēdziena rašanās, tās galvenie elementi un argumenti tehniskās reproducējamības ietekmei uz auras zudumu. Otrajā daļā tiek analizēta Borisa Groisa interpetācija par šo jēdzienu un pētīti viņa argumenti apgalvojumam, ka mūsdienu mākslas instalācijām ir aura. Darba mērķis ir noskaidrot, vai Boriss Groiss pamatoti iebilst Valtera Benjamina apgalvojumam, ka mākslas darba aura ir zudusi.
 
This bachelor thesis “Critique of Walter Benjamin's concept of the aura in Boris Groys’ theory of art” focuses on 20th century philosopher Walter Benjamin's concept of the aura and compares it with 21th century theorist Boris Groys’ interpretation of the aura in the context of contemporary art. In the first part of the thesis, the origin of the concept of the aura, its main elements, as well as Benjamin's arguments about the influence of technical reproducibility on the loss of the aura are considered. In the second part, Groys’ interpretation of this concept is analysed and his arguments regarding the presence of the aura in art installations are assessed. The aim of the thesis is to find out, whether Groys’ objection to Benjamin’s thesis on the loss of the aura is justified.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37040
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6437]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV