AS "Latvenergo" mārketinga komunikācijas analīze
Author
Januža, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Šis darbs ir veltīts AS „Latvenergo” mārketinga komunikāciju analīzei. Darba mērķis ir gūt ieskatu par veicamajiem mārketinga komunikāciju uzlabojumiem. Izvirzītā mērķa sasniegšanai darba autore ir veikusi sekojošus uzdevumus: ir gūts priekšstats par mārketinga komunikāciju jēdzienu, izpētīts kādi ir mārketinga komunikāciju veidi, veikta AS „Latvenergo” mārketinga komunikāciju veidu analīze, pētījuma veikšana ar aptaujas, kā pētniecības metodes palīdzību, apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Pētījuma gaitā iegūtā būtiska atziņa - veiksmīgai mārketiga komunikāciju īstenošanai ir nepieciešams vairāku mārketinga komunikāciju veidu izmantošanu kompleksi. Darba apjoms ir 61 lapaspuses, darbā ir 6 tabulas un 23 attēli. Darba sagatavošanai tika izmantoti 27 dažādi informācijas avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāma, produkta realizācijas veicināšana, elektroenerģijas tirgus. This research is devoted to the JSC "Latvenergo" Marketing communication analysis. The objective is to gain insight on measures for marketing communications improvements. To achieve the objective, the author has taken the following tasks: a derived idea of marketing communications concept, explored marketing communication forms, completed analysis of JSC "Latvenergo" marketing communication types, made a study using survey, as a research method, summarized conclusions and developed proposals. During the research obtained significant recognition - Communications and Marketing for successful project requires several forms of marketing communications complex. The volume of work is 61 pages, the research work has 6 tables and 23 figures. For research work preparation was used 27 different sources of information. Keywords: marketing communications, advertising, sales promotion, electricity market.